Status firmy

Właścicielem sklepu internetowego ederma.pl  jest firma  l20.pl z nadanymi statusami REGON: 387086869

NIP: 387086869

Kontakt ze sprzedawcą

Adres do korespondencji: Bujały 14a, 96-206 Sadkowice

Adres e-mail: biuro@ederma.pl

Nazwa banku: ING Bank Śląski

Nr rachunku: 08 1050 1924 1000 0097 3386 4525

 

Zakupy w Sklepie

  1. Sklep oświadcza, iż wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie są cenami ostatecznymi Brutto (włącznie z podatkiem VAT), znak waluty PLN (zł). Sklep zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składa się koszt produktów + koszt dostawy.
  2. Sklep oświadcza, iż wszystkie zamówienia są realizowane drogą wysyłkową niezależnie od kanału zakupu.
  3. Sklep oświadcza, iż zamówienia są realizowane w ciągu 48h natomiast w szczególnych przypadkach wysyłka może się opóźnić maksymalnie do 14 dni roboczych z przyczyn niezależnych od sprzedawcy.
  4. Sklep oświadcza, iż dane kupującego są niezbędne do zrealizowania zamówienia, należy pamiętać aby ustawić silne hasło i nikomu go nie przekazywać, serwis nie zabrania korzystania z wielu kont z tego samego adresu IP.
  5. Zamówienia mogą Państwo składać bezpośrednio na stronie sklepu.
    Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w uzasadnionych przypadkach, np. brak wpłaty w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia.
  6. Po złożeniu zamówienia, otrzymasz automatyczną odpowiedź z serwisu potwierdzającą przyjęte zamówienie. Od tej chwili zamówienie znajduje się w trakcie realizacji.
  7. Sprzedawane przedmioty są nowe, wolne od wad z gwarancją lub terminem przydatności opisanym na stronie każdego przedmiotu, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży przy przedmiotach jasno opisanych, jako używane.

Wymogi techniczne

Do korzystania z portalu e-commerce należy posiadać łącze internetowe 1Mbps – zalecane, przeglądarkę internetową z obsługą cookies oraz aktywne konto potwierdzone adresem e-mail.

 

 

 Dokument sprzedaży eFaktura 

  • Faktury wystawiamy w formie elektronicznej .pdf i dostarczamy na adres e-mail podany podczas zamówienia bądź rejestracji, na życzenie klienta możemy przekazać w formie papierowej wraz z przesyłką.
  • Wystawione faktury są autentyczne oraz cechują się integralnością treści.
  • Nie odpowiadamy za błędne dane, które użytkownik (klient) podał jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.

Jak złożyć zamówienie?

  1. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie “formularza” znajdującego się na stronach sklepowych i wysłanie wraz z akceptacją regulaminu.  Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy na odległość (zgodnie z przepisami ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz.271) obowiązującej od 1 lipca 2000.
  2. Wybrany towar/produkt należy dodać do koszyka w sklepie.
  3. Kupujący wybiera z dostępnych w sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  4. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania regulaminu przez klienta.
  5. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy klientem a sprzedawcą.
  6. Sprzedawca wyślę klientowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży w wersji elektronicznej do 7 dni od daty dostarczenia towaru.
  7. Klient może zarejestrować się w sklepie i utworzyć konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych osobowych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

Płatności

  1. Ceny wszystkich produktów na stronie sklepu internetowego są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT (cena brutto), cena produktu nie obejmuje kosztu jego dostarczenia.
  2. Klient może dokonać zapłaty za zamówienie za pomocą wymienionych metod:
    • przelewem  w formie przedpłaty- produkt zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu kwoty za zamówienie na rachunku firmowym,  (prosimy o dokonanie płatności na numer rachunku bankowego firmy, jako tytuł płatności prosimy o podanie numeru zamówienia. Wszystkie dane do przelewu zostaną przekazane po sfinalizowaniu transakcji)
    • elektronicznie przez BLIK (nr telefonu zostanie podany podczas wybrania formy płatności “zapłać Blikiem” w zamówieniu),
    • przy odbiorze,
    • przy pomocy systemu PayPal & Tpay
  1. Płatności należy dokonać w terminie 14 dni od daty zakupu
  2. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia np: przelew bezpośrednio na konto z pominięciem systemów płatności np: PayPal & Tpay
  3. Kupujący dokonując zakupów akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez sprzedawcę, kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację w każdej chwili.

Realizacja zamówienia

  1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w danej ofercie sprzedażowej, ale nie więcej niż 14 dni roboczych.
  2. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
    • w przypadku stwierdzenia, że dostarczone opakowanie zawiera wady prosimy o niezwłoczne poinformowanie kuriera w momencie odbioru.
    • prosimy także o wykonanie zdjęć i wysłanie do nas razem ze złożeniem reklamacji.
  3. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie o najdłuższym terminie dostawy.
  4. W przypadku, gdy kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, zostanie ono zrealizowane po jego opłaceniu.

Metody wysyłki

Towary zakupione elektronicznie dostarczane są za pomocą metody dostawy wybranej przez Kupującego:

  1. firmy kurierskie DPD, INPOST, 
  2. Pocztex (Poczta Polska)
  3. Paczkomat INPOST (24/7)

Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze sprzedawcą w terminie 14 dni bez podania przyczyny, należy pamiętać, że produkt nie może zostać użyty.
    1. aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy prosimy poinformować nas e-mailem: reklamacje@ederma.pl 
  2. Kupujący traci możliwość odstąpienia od umowy po upływie 14 dni od dnia odebrania zamówienia.
  3. Paczka zwrotna z produktem powinna zostać prawidłowo zabezpieczona i odesłana wybraną metodą wysyłki z możliwością monitorowania przesyłki.
  4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy sprzedawca zwraca klientowi otrzymane od niego płatności, z pominięciem kosztów dostawy. W przypadku zakupu z darmową dostawą, kupujący ponosi koszt zwrotu. W każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, sprzedający zwróci płatności.
  5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona metodą wybraną za porozumieniem obu stron.
  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
  7. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć produkt pod adres: l20.pl, Bujały 14a, 96-206 Sadkowice, nr tel. 781 173 787
  8. Prosimy o nie wysyłanie produktów za pobraniem, gdyż nie zostaną one odebrane.
  9. Należy pamiętać, że to Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Wyjątki

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz z nadanymi indywidualnymi cechami lub ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Reklamacje i zwroty

  1. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: [email protected] lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.
  2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:
    1. imię, nazwisko, 
    2. adres, 
    3. adres e-mail,
    4. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    5. przedmiot reklamacji,,
    6. okoliczności uzasadniające reklamację.
  3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez klienta adres e-mail
  4. W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  5. Korzystając z rękojmi kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  1. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do sprzedawcy, kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt sprzedawcy tylko w przypadku gdy okaże się, że problem faktycznie wystąpił – należy rozumieć to jako, że sprzedawca zwraca za koszt dostarczenia dopiero po uznaniu reklamacji.
  2. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w sklepie.
  3. Reklamacje dotyczące działania sklepu należy kierować na adres e-mail: [email protected]
  4. Rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni roboczych.
  5. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie porozumienia obu stron, konsument jak i sprzedawca może skorzystać m.in. z:
    1. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    2. wystąpić do sądu.

DANE OSOBOWE

W związku z wejściem w życie i koniecznością stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego dalej „Rozporządzeniem”) sprzedający będący właścicielem domeny internetowej przedstawia poniższe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest; l20.pl – Ecommerce & IT | Emil Fura, Bujały 14A, 96-206 Sadkowice, REGON: 387086869, NIP: 38708686
    e-mail: [email protected]
  1. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, można się kontaktować pisząc na adres pocztowy rodo@ederma.pl

Serwis wymaga podania danych osobowych, które są niezbędne do prowadzenia działalności zgodnie z Regulaminem. Podanie danych przez klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Użytkownik sklepu ederma.pl zostanie poproszony o udostępnienie swoich danych osobowych podczas rejestracji i/lub składania zamówienia za pomocą wyżej wspomnianego serwisu internetowego. Serwis wymaga poniższych danych do założenia konta użytkownika/dokonania zakupu:

  • Adres poczty e-mail (obowiązkowe)
  • Nazwa firmy (opcjonalnie)
  • NIP firmy (opcjonalnie)
  • Dane teleadresowe: nazwa ulicy, kod pocztowy, miejscowość, kraj  (obowiązkowe)
  • Numer telefonu  (obowiązkowe)

Niepodanie wymaganych danych uniemożliwi pozytywną finalizację usługi/zamówienia. Powyższe dane udostępniane przez użytkownika serwisowi są chronione zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Dane osobowe udostępniane przez użytkownika niezbędne do dokonania wysyłki produktu, w żaden sposób nie zostaną udostępnione ani sprzedane jakimkolwiek stronom trzecim (firmom i/lub osobom fizycznym), z wyłączeniem sytuacji:

  1. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane Kupującego/Użytkownika mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  2. W przypadku poważnego naruszenia regulaminu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane użytkownika na żądanie organów wymiaru sprawiedliwości.

Sklep internetowy przetwarza dane osobowe użytkownika w następujących celach:

  1. Handlowych, realizacji umów, innych wymaganych prawem procedur związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz prowadzenie korespondencji drogą elektroniczną lub tradycyjną, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO
  2. świadczenia usług przez ING BANK ŚLĄSKI w związku z:
  1. świadczeniem przez bank na rzecz sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna:6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  2. obsługą i rozliczaniem przez bank płatności dokonywanych przez klientów sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  3. w celu weryfikacji przez bank należytego wykonania umów zawartych ze sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna:6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia)
  1. Przekazania danych osobowych użytkownika do PayPal Holdings, Inc. & Tpay w związku z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „kup z ederma.pl” (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  2. Poza celami wskazanymi, sklep może przetwarzać dane osobowe użytkownika w innych prawnie dopuszczalnych celach.
  1. Zobowiązujemy się  do zachowania tajemnicy związanej z danymi osobowymi oraz ich należytego zabezpieczenia.
  1. Klientowi przysługuje prawo żądania:
    1. ich sprostowania lub usunięcia
    2. ograniczenia przetwarzania lub uzyskanie dostępu do swoich danych osobowych,
    3. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją użytkownika – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora)
    4. w celu realizacji swoich praw, użytkownik powinien skontaktować się ze sprzedawcą.
    5. W przypadku gdy użytkownik uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Dane użytkownika podane w związku z zakupami w sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta pomiędzy kupującym a sprzedawcą;
    2. ze sprzedawcę zostanie zdjęty obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych użytkownika;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez użytkownika lub sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes sprzedawcy;
    5. Danych użytych wcześniej do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią dokumentu transakcji.
  2. Podczas wizyty użytkownika na stronie internetowej serwisu:
    1. zbierane są dane dotyczące wizyty użytkownika, np. adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.  Zebrane dane mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników lub do personalizacji zawartości serwisu.
    2. Serwis korzysta z plików Cookies użytkownika;
    3. jeśli Użytkownik zarejestruje się w serwisie, otrzyma email z potwierdzeniem rejestracji, jeżeli zakupi produkt przy pomocy serwisu, otrzyma email z potwierdzeniem zamówienia. Zastrzegamy sobie również prawo do kontaktu telefonicznego np. w przypadku konieczności potwierdzenia transakcji lub omówienia innych ważnych kwestii związanych z zamówieniem. Sklep zastrzega sobie prawo kontaktu ze swoimi Klientami, w innych istotnych kwestiach nie wymienionych powyżej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
    4. Na stronach serwisu umieszczone są linki umożliwiające Użytkownikom bezpośrednie przejście na inne strony internetowe. Nie odpowiadamy jednak za politykę ochrony prywatności stosowaną przez właścicieli tych stron. Niniejsza Polityka Prywatności odnosi się wyłącznie do danych gromadzonych w ramach grupy l20.pl

Postanowienia końcowe

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  2. Wszelka odpowiedzialność sprzedawcy w stosunku do kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez kupującego.
  3. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do kupującego niebędącego konsumentem jest ograniczona do jednego roku od wydania towaru kupującemu.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z klientem niebędącym konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby sprzedawcy.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją serwisu lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez usługodawcę.
  6. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres kupującego.
  7. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  8. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym.
  9. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  10. W przypadku Usługobiorcy niebędącego Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  11. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień klienta, wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  12. W zakresie nieuregulowanym niniejszą kartą gwarancyjną, zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego.
  13. oraz:
    1. Zakazane jest dostarczanie przez użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
    2. Każdorazowo składane w sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
    3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
    4. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć zamieszczonych na stronie jest surowo zabronione, wszelkie materiały objęte są prawami autorskimi. Oznacza to, że wykorzystanie ich bez pisemnej zgody autora grozi odpowiedzialnością karną.
    5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
    6. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

GWARANCJA

Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne tkwiące w produkcie oraz ujawnione w trakcie trwania okresu gwarancyjnego. Klient gwarantuje, że dokona wszelkich starań aby produkt był używany zgodnie z zaleceniem producenta. Kupujący jest zobowiązany do konserwacji produktu we własnym zakresie zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi produktu lub zgodnie z jego instrukcją. Gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski (12 lub 24 miesiące na produkty nowe bądź  w zależności od opisu sprzedawanego produktu) za okazaniem dowodu zakupu i w takiej formie należy ją okazać przy reklamowaniu towaru z tytułu gwarancji. Na warunkach określonych niniejszym dokumentem gwarancyjnym, sklep udziela kupującemu gwarancji na produkt (od momentu daty dostarczenia) i zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wady fizycznej produktu poprzez dokonanie naprawy lub wymianę na taki sam lub inny o parametrach nie gorszych. W przypadku wymiany towaru na taki sam lub inny o parametrach nie gorszych, sklep może wydać kupującemu towar o innych cechach wizualnych (w szczególności inny kolor) lub innej specyfikacji technologicznej (nie gorszej niż towar wadliwy) w sytuacji, w której nie będzie dysponował przedmiotem o identycznych cechach wizualnych jak towar wadliwy. O sposobie usunięcia wady fizycznej decyduje kupujący w postaci naprawy lub wymiany produktu, przy czym w przypadku braku opłacalności ekonomicznej usunięcia wady produktu lub jego wymiany sklep może zaproponować inne rozwiązanie.

 

Termin naprawy oraz naprawa uszkodzeń mechanicznych.

Dołożymy wszelkich starań, aby usunięcie wady zostało wykonane w terminie do 20 dni roboczych od momentu prawidłowego zgłoszenia reklamacyjnego. Zastrzegamy sobie jednak prawo wydłużenia powyższego terminu, w przypadku gdy usunięcie lub stwierdzenie wady nie będzie możliwe w naszym serwisie i będzie istniała konieczność wysłania sprzętu do serwisu producenta, dystrybutora lub w przypadku konieczności sprowadzenia elementów niezbędnych do naprawy reklamowanego produktu.W wyniku całkowitej naprawy uszkodzenia mechanicznego produktu przez sklep, gwarancja na produkt zostaje przywrócona zgodnie z ilością pozostałych dni.

 

Utrata uprawnień gwarancyjnych

  1. Klient traci uprawnienia wynikające z gwarancji w razie dokonania jakiejkolwiek naprawy, błędnego montażu lub przeróbki produktu we własnym zakresie lub przez osobę trzecią lub zerwania innych zabezpieczeń, albo zakrycia ich w sposób uniemożliwiający ich identyfikację, stwierdzenia uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących produkt.
  2. Użycie przez klienta niezgodnych z instrukcją producenta materiałów eksploatacyjnych lub zastosowanie (podłączenie) elementów lub podzespołów niezgodnych z instrukcją producenta w przypadkach, w których producent dopuszcza możliwość wykonania takiej czynności przez kupującego, powoduje utratę gwarancji na uszkodzony na skutek tego produkt, a wynikająca stąd naprawa – zlecona przez kupującego – nie jest objęta gwarancją.
  3. Jeżeli w trakcie realizacji przez obowiązków z tytułu gwarancji okaże się, że zgłoszony produkt posiada uszkodzenie mechaniczne nie będące wadą fizyczną i konieczne okaże się dokonanie jego naprawy, wówczas powiadomimy o tym fakcie zgłaszającego i przedstawimy mu możliwy sposób naprawy oraz jego koszty, jak również przybliżony termin naprawy. Wykonanie czynności w ramach niniejszego punktu nie jest wykonaniem uprawnień z tytułu gwarancji, z uwagi na okoliczność mechanicznego uszkodzenia produktu z winy kupującego.
  4. Gwarancją nie są objęte w szczególności wady i usterki będące następstwem uszkodzeń mechanicznych, transportem, składowaniem, przechowywaniem, czyszczeniem lub konserwacją produktu, będące następstwem posługiwania się sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania z produktu oddziaływania zewnętrznych czynników, w tym chemicznych i termicznych, spowodowane zalaniem produktu jakimkolwiek płynem, spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego lub pola magnetycznego, spowodowane niezgodnym z instrukcją obsługi lub dokumentacją korzystaniem, użytkowaniem oraz błędnym montażem.
  5. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych zanieczyszczeniem produktu lub powstałych w wyniku używania do czyszczenia produktu środków chemicznych nie przeznaczonych do tego celu, wynikłych z eksploatacji sprzętu w niekorzystnych warunkach, np. w związku z remontem pomieszczeń, silnym zapyleniem pomieszczeń.
  6. Zaistnienie w produkcie uszkodzeń mechanicznych z winy jego użytkownika nie będących wadą fizyczną objętą niniejszą gwarancją powoduje utratę uprawnień z niniejszej gwarancji.

Prawa i obowiązki kupującego

  1. Produkt winien zostać dostarczony w stanie kompletnym w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszelkimi akcesoriami (np. kablami zasilającymi i podłączeniowymi, materiałami eksploatacyjnymi i instrukcją obsługi)
    1. wraz z dokumentem sprzedaży
  2. Dostarczenie produktu w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego opakowania lub dokumentu zakupu jest równoznaczne z niespełnieniem przez kupującego warunków gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy wykonania obowiązków wynikających z karty gwarancyjnej przez sklep.
  3. Warunkiem wymiany produktu na nowy, wolny od wad lub rozliczenia gotówkowego, jest przedstawienie przez kupującego oryginału dokumentu zakupu sprzętu.
  4. W przypadku stwierdzenia, że produkt reklamowany w ramach udzielonej gwarancji jest sprawny technicznie lub jest wolny od wad, albo gdy stwierdzona usterka nie jest objęta gwarancją, klient może być obciążony kosztami transportu, usług i/lub materiałów przeznaczonych przez sklep, w celu stwierdzenia istnienia wad reklamowanego produktu.
  5. Reklamowany produkt po naprawieniu wady lub wymianie produktu na nowy zostanie odesłany na adres klienta, w razie braku odbioru w terminie, i zwrocie paczki na adres sklepu, klient może zostać obciążony kosztami ponownej wysyłki na jego adres.

Ograniczenie odpowiedzialności

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utracone przez użytkownika korzyści powstałe w wyniku nieprawidłowego działania produktu.
  2. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktu wynikłe z winy użytkownika mogą mieć charakter postępowy i stopniowo mogą prowadzić do pogorszenia się stanu Produktu, zwłaszcza uszkodzenie to może się pogłębić podczas weryfikacji lub samego transportu.                                    

Zagadnienia niezawarte w regulaminie

W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE s

Szybka nawigacja
×
×

Cart

17 queries in 1,738 seconds.